چشم به راه
چشم به راه
خدا جون ممنون که به منم یه فرشته دادی ازت میخوام خودت نگهدار فرشته ام باشی

سلام عزیزکم میخواستم کمتر بیام اینجا تا بیشتر از این داغون نشم اما امشب نتونستم

اومدم بهت بگم من دوباره این ماه منتظرتم قول داده بودم  بیخیال شم اما مگه میشه برای رسیدن به تو بیخیال بود

نه من نمیتونم

خدا جون التماست میکنم اگه صلاحمه ایندفعه دیگه ناامیدم نکن خدا جون دلم برای نی نی لک زده چرا باید بچه ها مردم بغل کنم وقتی میتونم بچه خودمو داشته باشم

 خدا جون هیچوقت برام چیز بد نمیخواستی الانم نمیخوای

نیومدم به زور ازت بگیرم فقط اومدم یاد اوری کنم منتظرم اگه صلاحمه بهم بدی اگرم نه صبرشو بده خدا جون

کاری کن بتونم طاقت بیارم

 

 

خدا جونم با تمام وجودم نی نی میخوام دیگه برام مهم نیست  که سنم کمه فقط میخوام منم یه فرشته داشته باشم

 

فقط دو روز دیگه مونده

 

فقط ...

 

احساس میکنم این دو روز طولانی تر شده

 

کودک من اغوش من خالی از بودن توست !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط ارتیمیس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.